joi, 14 iulie 2011

MARTURIA UNUI DIABETIC


Happy feet de s_marcello
Marturia lui Ron Davis, de 56 de ani, diabetic, dependent de insulina de 52 de ani (rjd1@shaw.ca)
“In urma cu 4 ani, nu puteam sa merg mai mult de 300m, fara sa ma deranjeze picioarele si fara sa fiu obligat sa ma asez, cu ochii inlacrimati, datorita cortication- circulatia singelui obstructurata! Rinichii mei mai functionau doar 50%, vederea: 200/20, deci orb cf. legii. Glicemia mea era scazuta, cu episoade de hyperglycemie.
Doctorii imi repetau acelasi lucru:
- puls zero la talpi (le simteam tot timpul reci, si erau reci la palpare)
- nu simteam la talpi si gambe,
deci, "nu e nimic care sa ma poata ajuta - voi ajunge in scaun cu rotile; voi fi pus pe lista de asteptare pt. dializa" . Aveam, lunar  900$ cheltuieli medicale.
Am ajuns sa nu mai pot lucra, am fost declarat handicapat!
Cautind rezolvarea unor probleme legate de asistenta sociala, am fost mediatizat si astfel am primit o invitatie la o intilnire, in care sa pot afla despre o solutie pt. mine. Am fost sceptic, dar simteam ca nu mai am nimic de pierdut. M-am dus.
Mi s-au oferite produsele Nikken: o pereche de branturi, un lant si apa Pimag.
Am urmat instructiunile pe care le-am primit si dupa 3 zile puteam merge 1km fara probleme, iar nivelul glicemiei se stabilizat!
La vizita, doctorul m-a intrebat, surprins, ce am facut –aveam puls la ambele talpi! Imi revenise sensibilitatea si glocoza e 6.1 (glucose average is 6.1) ceea ce nu vazuse niciodata la mine.
Din 2002 am inceput sa ma interesez de domeniul "Holistic Wellness- Imbunatatirea sanatatii si a bunastarii" si in curind am devenit consultant activ.
Zilnic lucrez, merg pe jos peste 5mile, beau peste 2.5 litri de apa PiMag, nu mai am nevoie de nici un medicament (exceptind insulina).
Acum, munca mea consta in a ajuta oamenii sa-si rezolve problemele apelind la solutii alternative: produse Nikken, tehnici de eliberare emotionala si "Acupressure using radish seeds taped onto the ear" (asociat cu acupunctura).
Dupa  un  an  de absenta, am fost  la doctor  in ianuarie - 2005: glicemia – 6.1;  rinichii – normal!
OBS.   S-a realizat ridicarea temperaturii care a devenit egala si uniforma, la ambele picioare, desi, au existat deosebiri evidente, la inceput.
Daca aveti picioarele reci, sau va dor, nu ezitati sa purtati branturile magnetice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu